Royal Fashion poszukuje przedsiębiorców chętnych do otwarcia stoisk z hiphopową odzieżą pod marką USA Sports.
W ramach sieci funkcjonuje w Polsce siedem stoisk i osiem sklepów. USA Sports to jednak nie tylko ubrania. Firma prowadzi także trzy szkoły tańca. Sześć z 18 placówek sieci prowadzą franczyzobiorcy.
– Do 2014 roku chcemy mieć 30 stoisk – mówi Mikołaj Sławski, prezes firmy Royal Fashion, do której należy sieć. – Poszukujemy franczyzobiorców w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. W imieniu partnerów wyszukujemy w centrach handlowych powierzchnie pod stoiska i negocjujemy jak najkorzystniejsze warunki najmu.
Franczyzobiorcy USA Sports mogą otworzyć stoisko w formie wyspy w galerii handlowej lub klasyczny sklep. Pierwsza opcja wymaga zdecydowanie niższej inwestycji i kształtuje się w granicach 32-38 tys. zł. Jest to koszt budowy stoiska o powierzchni od 6 do 10 m2 wraz z zatowarowaniem.
Otwarcie własnego sklepu pod szyldem sieci to znacznie większy wydatek. Wysokość inwestycji zależna jest od wielkości i stanu lokalu, który będzie adaptowany. Szacunkowo na wyposażenie i zatowarowanie sklepu trzeba przeznaczyć 900 zł/m2. Do tego dochodzi koszt przystosowania placówki, który wynosi ok. 150 tys. zł. (boa)
0 Comments