
Franczyzodawca postawił na jakość. Otwiera mniej salonów, wspiera i sumiennie kontroluje działające placówki.
– Nasze gabinety muszą przede wszystkim zarabiać. W tym celu starannie dobieramy franczyzobiorców, aby zmaksymalizować szanse na pełny sukces – mówi Marta Szymczak, masterfranczyzodawca marki na Polskę. – Salony funkcjonują już od kilku lat i pozwoliły założycielom marki przetestować wiele rozwiązań, które doprowadziły BodyConcept do obecnego kształtu.

Salon fryzjerski
Portugalska sieć ma 60 salonów na całym świecie. Klienci mogą skorzystać z zabiegów kosmetyki estetycznej w abonamencie miesięcznym, w tym termoterapii, elektrostymulacji, liftingu twarzy, a także zabiegów intensywnych na ciało i twarz np. ultradźwięków oraz usług fryzjerskich. W Polsce działa obecnie jeden punkt franczyzowy w Warszawie, w lipcu ruszy salon w Rzeszowie, kolejne powstaną w Krakowie i Trójmieście.
Franczyzobiorca musi posiadać 80 tys. euro na inwestycję oraz lokal od 80 m2 (wersja Express) do nawet 140 m2 (wersja optymalna). Koszty remontu nie powinny przekroczyć 80 tys. zł netto. W pakiecie franczyzowym BodyConcept oferuje m.in. wsparcie w kwestiach prowadzenia własnego biznesu od opiniowania umów najmu lokalu, projektu, porad prawno-podatkowych, rekrutacji, szkoleń, materiałów operacyjnych po bieżące analizy oraz pomoc w bieżącej działalności.
Pozycja zobowiązuje – Aleksandra Matuszewska dyrektor ds. rozwoju Laime
Kiedy Laime wchodziło na rynek, konkurencja nie była duża. Dziś przy łatwiejszym dostępie do nowoczesnych technologii, utrzymanie tej pozycji wymaga nie tylko wprowadzania najnowszych rozwiązań w dziedzinie kosmetyki estetycznej, ale także elastycznego podejścia do klienta, ciągłego doskonalenia umiejętności personelu oraz poszukiwania nowych form reklamy.
0 Comments